Twój żywioł to wiatr oraz powietrze, które cię otacza. Za pomocą tej magii potrafisz tworzyć zbroje z otaczającego cię powietrza oraz posyłać niesamowite ostrza, które ostro poranią twoich przeciwników. Magia wiatru jest dobra w defensywie jak i ofensywie. Popularność tej magii sprawia, że większość magów wybiera ją na początek i w niej się szkoli. Magowie, którzy osiągnęli poziom mistrzowskich potrafią nawet lewitować oraz tworzyć niesamowite pułapki, które zamykają swoich wrogów w magicznej ścianie powietrza. Niektórzy magowie potrafią zamienić swoje własne ciało w powietrze dzięki czemu unikają obrażeń.
Poziom 1 Jesteś magiem, który się dopiero zapoznał z magią powietrza. Twoje zaklęcia nie wyrządzają zbyt wielu szkód. Dokładne kontrolowanie powietrza wciąż sprawia ci trudności. Nie potrafisz zamieniać swojego ciała w powietrze lecz potrafisz się nim otoczyć dzięki czemu magowie na podobym poziomie mogą mieć trudności z pokonaniem ciebie. Wymagania : Wybranie Magii Powietrza jak podstawowej.
Poziom 2 Magia powietrza nie sprawia ci już problemów lecz nie jesteś jeszcze w niej mistrzem. Twoje zaklęcia ofensywne oraz defensywne są bardziej skuteczne. Zaczynasz pojmować podstawy potężniejszych zaklęć. Potrafisz także unosić się lekko nad ziemią oraz w niewielkim stopniu zamienić swoje ciało w powietrze. Wymagania: 4 dni treningu 10 level
Poziom 3 Co tu dużo gadać. Jesteś mistrzem w swojej magii. Znasz najpotężniejsze zaklęcia. Potrafisz lewitować oraz zamieniać swoje ciało w żywioł powietrza. Stworzenie tornada które zniszczyło by miasto nie powinno być problemem. Wymagania: Tydzień treningu 30 level
Zaklęcia:
I. Ostrze wiatru: Po kilku gestach rękami użytkownik tworzy fale wietrzne układające się w kształt okręgu. Ostrza są bardzo niebezpieczne i przy zetknięciu z ciałem ludzkim mogą zadać głębokie cięcia. 1 Poziom treningu: Uformowanie fali zajmuje ci 8 sekund, fala robi lekkie rany. 2 Poziom treningu: Uformowanie fali zajmuje ci 5 sekund, fala robi średnie rany. 3 Poziom treningu: Uformowanie fali zajmuje ci 1 sekundę, fala robi ciężkie rany. Energia:100/500/1000
II. Zwiastun burzy: Istotą techniki jest wykorzystanie kontroli nad wiatrem do stworzenia trąby powietrznej. Aby stworzyć tą technikę należy wyskoczyć wysoko w powietrze i wykonać magiczny krąg. Chwilę potem w dowolnym miejscu na polu bitwy (maksymalnie 20 metrów od nas) pojawi się słaba trąba powietrzna. Tego zaklęcia można wykorzystać tylko do przytrzymania przeciwnika na okres jednej tury, bowiem przeciwnik nie dozna żadnych obrażeń z tego zaklęcia, poza upadkiem z wysokości, po skończeniu się zaklęcia. 1 Poziom treningu: Trąba powietrza utrzymuje przeciwnika na 1 turę. 2 Poziom treningu: Trąba powietrza utrzymuje przeciwnika na 2 tury. 3 Poziom treningu: Trąba powietrza utrzymuje przeciwnika na 4 tury. Energia: 100/300/1.000
III. Burzowa zbroja: Użytkownik tworzy na sobie zbroje z wiatru, która dokładnie go otacza. Taka zbroja chroni przed większością ataków i minimalizuje obrażenia, można jej także używać to wzmacniania swoich ataków pięścią, czy kopnięciem. 1 Poziom treningu: Zbroja chroni przed większością ataków fizycznych, ataki obszarowe i zaklęcia są jedynie redukowane o 20%, atak pięścią daje nam 10% więcej obrażeń. 2 Poziom treningu: Zbroja chroni go przed wszystkimi atakami fizycznymi, ataki obszarowe i zaklęcia są jedynie redukowane o 50%, atak pięścią daje nam 30%% więcej obrażeń. 2 Poziom treningu: Zbroja chroni go przed wszystkimi atakami fizycznymi, ataki obszarowe i zaklęcia są jedynie redukowane o 75%, atak pięścią daje nam 50% więcej obrażeń. Energia: 50/100/200 na turę
IV. Wyeliminowanie: Użytkownik wielokrotnie wysyła ciemno-purpurowe próżniowe podmuchy w kierunku przeciwnika, które następnie eksplodują spontanicznie wokół celu. Kule zadają duże obrażenia oraz powodują odepchnięcie przeciwnika siła wiatru. 1 Poziom treningu: Można zrobić 5 podmuchów, czas ładowania 6 sekundy. 2 Poziom treningu: Można zrobić 10 podmuchów, czas ładowania 4 sekundy. 3 Poziom treningu: Można zrobić 20 podmuchów, czas ładowania 2 sekundy. Wymagania: 2 poziom wiatru 15 level Energia: 500/1.000/2.000
|